Dagens

Plats: La Jolla beach San Diego, Kalifornien
Temperatur: 35 i luften, svalkande = kallt i vattnet
Klädsel: Badshorts för killen, bikini för tjejen
Frisyr: Rufsigt, trassligt saltvattenhår
Solksydd: En blandning mellan 20, 12 och 8
Brännfaktor: Hög då vi båda brände oss lite grann
Sollinje: Japp, nu börjar vi se lite bruna ut
Frukost: Mackor på Subway. Vad skulle vi göra utan Subway?
Middag: Kinamat
Dessert: Maffig kanelbulle (se bild) samt lite Ben&Jerrys
Utflykt: Begav oss efter strandbesöket till stadens centrum
Shopping: Finfin present till Linda
Problem: Ska jag sola framsida eller baksida?
Tankeställare: Nu har fyra veckor gått, bara tre kvar

Världens största och godaste kanelbulle

Kommentarer
Postat av: Malin

Du har det för bra :D

2008-08-16 @ 07:05:24
URL: http://youareanasshole.blogg.se/
Postat av: daniel

får man rekommendera ben&jerrys strawberry cheesecake MED färska björnbär? sjukt gott [nickar]

2008-08-16 @ 08:24:10
URL: http://dreamfall.blogspot.com
Postat av: Kalle

DIN GOTTEGRIS! ;)

2008-08-16 @ 12:32:58
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åhh, vad kul att se lite bilder!! MM, subway, det är grejer det. chicken teryiaki kanske?;) Sabina, jag behöver dig här hemma nu. dansen börjar om EN vecka. HJÄLP!!!!! puss på dig och karl din.

2008-08-16 @ 16:41:54
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: daniel

men.. står ju inte i listan att jag inte får käka bär och glass, jöh ;)



VISSA sötsaker måste man ju få njuta av! :P

2008-08-16 @ 19:51:18
URL: http://dreamfall.blogspot.com
Postat av: pappa

16:e augusti,bockjaktspremiär !!!!som vanligt gick jag ut på eftermiddagen,som vanligt blev det inget.Alla "bambis" är glada att pappan lever...Snygg bakgrund Bina,har ni köpt nya datorn nu?Snart bara 3 veckor kvar,sen syns vi!Kram så länge! Papi&Anette T

2008-08-16 @ 23:25:07
Postat av: pappa

P.S hur går det med ryggsäcken,funkar det?D.S

2008-08-16 @ 23:26:42
Postat av: Sara

Hej Gumman!

Jag har minsann följt er under hele er resa och jag kommer ihåg kommentaren om nå'n äcklig muffins och juice till frukost. Jag kan tänka mig att du har nog ätit en och annan vid detta laget. Man vänjer sig snabbt. Det jag skulle meddela var att vi kommer behöva dig pronto när du kommer hem på jobbet. Så det gäller att inte ha jet-lag då inte.

Vi saknar dig.

Kram Sara

2008-08-17 @ 07:40:48
Postat av: Linda

ohhh en present till mig :) gullet ja har ju sagt att den bästa presenten till mig är att du kommer hem :)



va fin din blogg är, du är så duktig:)))



vad underbart allting låter, är så härligt att läsa allt!!! saknar dig min lilla ängel. puss puss puss

2008-08-17 @ 17:03:05
Postat av: Till Sara

Hej Sara! Vad glad jag blir att du skriver. Jag saknar er också. Väldigt mycket. Vårat fnisser bakom disken är oslagbart! Jag kommer nog tycka att det ska bli skönt att jobba när jag kommer hem. Så det är ju bra att jag är behövd : )



Vi har skippat muffinsen på resten av ställena. Vi lever på Subways mackor!

Hälsa till alla på jobbet.

KRAM

2008-08-17 @ 18:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0