Vi styr kosan mot Miami

Hej pa er darhemma!
Idag vid tolv bilar vi nerat mot Miami for lite nya aventyr. Vi hoppas att den vagen ar roligare att bila an den som vi korde for att ta oss hit. Vi har lyckats boka in oss pa detta hotellet, fint va?
 
Tack vare hemsidan hotwire.com dar de rear ut rum som inte ar bokade. Hett tips for er som ska ut och resa for dar kan man verkligen komma undan billigt. Vi betalar lika mycket for detta 4-stjarniga som for ett 2-stjarnigt.

Har de flesta utav er borjat jobba hemma nu? Kanns konstigt nar vi kolllar i almanackan att dagarena bara flyter pa sa har snabbt. Och da har vi ytterligare fyra veckor kvar pa var resa! Hoppas ni mar bra hemma. Vi saknar er alla!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Kalle

Vilket slott! Men inte lika fint som Sparregatan ;)

2008-08-08 @ 12:34:53
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Anette T

Så har man då jobbat en vecka första riktiga veckan efter semestern.Hoppas hotellet var till belåtenhet. Jag minns att jag kände mig väldigt lyxig när jag var i Miami man körde bara fram till hotellentren lämnade nyckeln till vakterna som parkerade bilen. Gick upp för trappan med den röda mattan med en vaktmästare efter som bar kassarna.

Annat här i Sverige här får man parkera och kånka kassar bäst man vill. NJUT och ha kul.

Idag har vi mycket omväxlande väder ena minuten hällregn nästa sol.

2008-08-09 @ 11:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0