Kvalitetstid med pappsen

Befinner mig ute i Smedby hos pappsen. Vi har en sådan där fixardag då allt ska göras. Vi rensar ut garderober, sorterar i sparas och slängashögar och skrattar åt alla gamla minnen. Hittade nyss mina gamla dagböcker där diverse pojkvänner, bästisar och tonårsproblem står nedskrivna. Vilken tid, och vad kul att jag sparat allt!



- Pappa vi kör en fjortispose nu då.
- Okej.
Pappa kör sin klassiska fotopose med två fingrar i nacken och blir som vanligt bra på bild. Jag blir sur och kräver att han ska se ut som en fjortis. På riktigt.



Pappa kör på den klassiska "hej-jag-går-i-åttan-och-jag-vill-inte-kolla-in-i-kameran-för-jag-är-tuff-posen."
Om jag blev nöjd!


Kommentarer
Postat av: Anders och Anette

Uffe vi tycker posen heter: fytusanvilkentuffälgjägarejagärsom aldrigskjuterenharetillanette!

God jul o gott nytt år.

2008-12-19 @ 19:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0