Tack tack kära danselever!

Har nyss haft min sista vanliga danslektion. Har fått jobba två veckor extra eftersom jag var i USA vid kursstarten i höstas. På fredag har jag sista för den här terminen. Det ska bli skönt för just nu är min kropp ganska sliten. Ibland behöver kroppen vila men när det kommer till dansen är det svårt att inte köra fullt ut.

Igår fick jag en fin korg med massa godsaker i. Det var några av tävlingstjejerna som så gulligt överraskade mig. Gissa om jag blev förvånad men galet glad när innehållet var julmust och skumtomtar?! Tusen tack mina alltid lika glada och söta danselever!

Imorgon väntas roadtrip till Öland. Linda och jag ska kolla på hus. Nej inte till oss, det är Lindas föräldrar som ska styra kosan lite längre söderut. Och givetvis vill jag vara med som smakråd.

Dagens sak som jag behöver:
En ny kamera. Min är trasig. Och det suger just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0