You are (I am) the Dancing Queen..

Det är över. Det som vi jobbat så länge för med alla träningstimmar. Och det blir alltid lika bra. Jag pratar om julavslutningen med dansskolan. Höjdpunkten på terminen. En härlig fest med dans och applåder. En dag som i allafall för mig är stressig men sjukt kul. Allt gick jättebra och jag är verkligen stolt över alla mina elever. Hjälp vad duktiga ni är! Helt fantastiskt att se hur mycket ni har utvecklats under en termin. Jag skulle vilja ge er alla en stor kram för det är ni verkligen värda! Stod själv på dansgolvet två gånger idag. Öppning och final. Var nervöst, kom knappt ihåg den där känslan med pirret i magen sekunderna innan det är dags. Men idag kom känslan tillbaka. Det kändes dock väldigt bra det återstår att se på videon hur det egentligen såg ut.... Tack alla som var där och hjälpte till och stort tack till dansare och publik för att ni gjorde showen till en succé!





 ( Bilder från julavslutningen 2006) Tack Barometern!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej doti,va fint det var,roligt att få se dej på dansgolvet igen.

papi

2008-12-07 @ 18:03:07
Postat av: Pernilla

Det ser ut som du dansar fel på bilden där alla har röda tröjor... hahaha!

Hörs snart bini!

2008-12-08 @ 13:06:23
Postat av: syss

får jag va med nästa år? haha



gick förbi ditt jobb idag syss men du va inte där!

täkte ju säga hej!

2008-12-09 @ 20:36:54
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0