Beachen

Idag antligen korde vi till stranden for lite sol och bad. Det ar stora avstand mellan allt har nere sa det ar inte bara att ta en promenad ner till havet direkt.... Men efter dryga halvtimmen var vi framme. Underbart att ligga och sola och slappa. Vadret ar sa roligt har nere. Efter tva timmar med stralande sol kommer det plotsligt varsta regnvadret med stora svarta moln. Det regnar i 10 minuter och sedan blir det stekande hett igen. Markligt. Men samtidigt skont med lite moln och avbrott i solen. Vi vill inte verka gnalliga och klaga for mycket men det ar sa varmt har. Ingen av oss har nagonsin varit med om denna varme. Vi dricker som kameler och smorjer oss med solskydd stup i kvarten. Trots solskydd har vi bada blivit lite grisrosa pa kroppen. Far se om vi tar en dag till pa stranden imorgon. Sedan vantar DisneyWorld!

Kommentarer
Postat av: pappa

hej bina,hur är det med kakmonstret carl då ? Frossar han i alla donuts nu?Han måste tänka på konditionen åxå.Hoppas allt väl med er,här hemma skiner solen,ock det är varmt som bara den.Ta´t lugnt,tänk inte på oss härhemma,utan bara njut medans du/ni kan.Det kan ju dyka upp några gråa klumpar om några år,ock då går det inte att resa som ni gör nu.Då kallas det för charter.

Kram från papi

2008-07-29 @ 18:07:10
Postat av: Carolina

haha, jag varnade er att det skulle vara varmt. Jag kom ihag att jag hatade att bo i florida pa sommaren.. Jag skulle reccomendera att ga pa Wet n Wild... vattenpark som e jatte kul. "batting cages" ar en annan sak ni maste gora en kvall nar det ar lite svalare. Och pa kvallen kan det aven vara skont att ta en promenad.. jag brukade ga "runt golfbanan" och det ar typ 5km...Bamsekram!

2008-07-30 @ 05:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0