Dags för roadtrip

Måste ju öva på hur det är att vara på roadtrip. Det är ju så jag ska spendera de kommande två månaderna av mitt liv.
Jag mjukstartar och drar till Borgholm med Malin. Jaja, jag vet att Borgholm inte direkt är NY eller Vegas men med Malins sällskap vid min sida kommer resan garanterat bli något utöver det vanliga! Dagen kommer alltså spenderas med fika, lunch, glassätande och kanske lite shopping. En mysdag helt enkelt!

Var och hämtade mitt pass nyss. Kom på att det kan vara bra att ha ett giltligt pass innan vi åker : ) Ingen panik....
Sitter och jämför det nya med det gamla som jag tog för fem år sedan. Oj vad mycket det händer under fem år. Tänkte att ni ska få se själva. Jag ser verkligen pytteliten ut på det gamla passet. Liten men ganska söt!

Hoppas ni får en bra dag
// Sabina

Kommentarer
Postat av: Kalle

Syss! Jag har också varit i Borgholm idag. Och jag känner mig som en flitig läsare av din blogg :P

2008-07-09 @ 18:50:10
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0