En uppdatering kanske?

Vad kul det är att min lilla blogg har så många läsare. Jag har ingen aning om vilka ni är, var ni kommer ifrån eller hur ni klickade er hit men kul är det! Och skönt att jag inte vet exakt vilka ni är, skulle förmodligen inte bli lika kul att skriva då.
Är sämst just nu på att uppdatera, har tråkigt nog inte haft tid. Har ju inte ens lagt upp bilderna från midsommar än, bättring! 

Helgen spenderade jag med Kalle, Linda, Karin och Camilla, mina co workers på Sevvan. Jobbade alltså helg vilket var sjukt länge sen sist. Lördagen kändes som de fem längsta timmarna någonsin. Inte en enda kund sista halvtimman så personalstyrkan passade på att vila ut i sofforna. Det finns många sköna soffor på Sevvan vill jag lova! Söndagen gick däremot snabbt. Som vanligt kul att jobba med Kalle men Ellen du var saknad!

11 dagar kvar. I heart NY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0