Laddare till kamera funnen!

Japp. Det är sant. Jag slipper köpa en ny kamera. Nej, tyvärr har jag inte hittat min gamla laddare. Jag gick ner till en butik jag aldrig sett här i lilla Kalmar förut - Kjell & Co. Såg i mina ögon precis ut som Claes Olsson. En jättesnäll kille hjälpte mig att ta fram alla delar jag behövde. Så tack för hjälpen Kjell!

Lunch med Linda idag. Försökte vara nyttig och beställde räksallad men blev så sugen på dressing så jag tog två! Haha, det är inte min grej att vara nyttig. Linda stumpan bjöd mig på glass efter maten, jag vågade prova något nytt för en gångs skull. Chokladbollsglass. Lät gott. Smakade inte lika gott tyvärr.Vem vill ha kokos i glassen? I fortsättningen kör jag bara på två kulor daim.

Fick en liten sommarpresent av Annsofie på Flash idag. Hon är ju för snäll! Bra chef det där!

Dags för släkt träff snart. Carls mammas sida anordnar femkamp och grillning. Ska bli kul att träffa alla igen!

Hoppas ni får en bra fredgaskväll!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Chokladbollsglass låter ju super. Var hittas den? Och sen är after eight i elitklass.



Och kom ihåg - Glassbilen har Centerglass. DET är klass, tror jag!

2008-07-12 @ 14:10:44
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0