Laddare till kamera sökes

Blor tokig på mig själv! Hur kan man vara så slarvig som jag är? Lägger saker överallt, slarvar titt som tätt bort nycklar, betalkort och viktiga saker. Denna gång har jag alltså slarvat bort min laddare till filmkameran! Har varit runt och kollat med alla stora kedjor om det finns reserver. Men icke. Kanske för beställning med leveranstid på 2 veckor. Men då har jag ju redan åkt! Verkar som att jag nu får köpa en helt ny videokamera. Känns inte så nödvändigt!
Ska bege mig till gubbdagis Claes Ohlsson för ett sista försök. Önska mig lycka till i djungeln av USB-minnen, kablar, sladdar och massa annat trams som jag inte förstår mig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0