Vi har kopt en sladd...

Okej. Nu har vi da kopt en sladd till kameran. En sladd som ska sattas in i kameran och sedan in i usb uttaget i datorn sa att vi ska kunna ladda upp bilder. Men funkar det? NNNEEEJJJJ!!!! Ah just nu ar va bada sa arga sa vi haller pa och ga i bitar. Varfor i hela fridens dar kan inget bara funka for en gangs skull? Och vi som trodde att ni skulle kunna fa se lite bilder idag. Vi blir sa trotta. Funderar pa om vi ska ga in till grannen och se om de har en sladd som funkar battre...

Dagen har vi i alla fall spenderat med lite shopping. Lite T-shirts och hoodisar for Carls del. Sjalv hittade jag tva par utsokt snygga Nike dojjor som bara skrek "Kop oss, kop oss!" Saklart de ska fa folja med hem till Kalmar!

Nehepp. Om vi ska ta itu med sladdproblemet nu. Carl blev sa irriterad att han forst diskade och nu dammsuger. Jag har allt en bra kille!

Kram fran tva sladdhatande manniskor :)

Kommentarer
Postat av: pappa

HIHIHIHI så kan det vara,kanske du ärvt lite av mormors tekniska begåvning.Hur som helst,ha det gott under tiden.Stor kram från oss alla.

2008-07-30 @ 19:57:59
Postat av: Magda, Henke & Engla

Hej på er!

Idag far vi en sväng igen. Vi har fint väder men inte så varmt som ni kanske! Nu har vi köpt en vattenleksak till Engla att ha i trädgården och den passar nog till Carl oxå!! Han tycker ju om att leka..Har ni hittat några scrapbooking saker ännu?

Leta på hej åh hå! Kram på er. Engla hälsar !







2008-07-31 @ 08:49:59
Postat av: Little sis!

SYSTER! KOM HEM NU! JAG SKA KRAMA SÅ MYCKET PÅ DIG NÄR DU KOMMER! (jag vet att jag skrev med stora bokstäver, men det var meningen! för att visa hur mycket jag verkligen saknar dig!) Hoppas de funkar med sladd och de! Jag vill verkligen se bilder! Nu ska jag packa klart! Om en timme flyger jag till stockholm! Hälsa Calleballe!



Puss och kram Lillsis!

2008-07-31 @ 11:31:19
URL: http://nathalieenlund.blogg.se/
Postat av: Anette T

oppas allt är bra och att ni lyckas med bildöverföringen. Va rädda om er. Skönt att ni är duktiga på att dricka och smörja in er. Och Carl hoppas att foten har lättat lite annars får vi ge dig smeknamnet Carl tungfot.

Kram Anette T

2008-07-31 @ 19:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0