Fredagsmys

Skulle bara jobbat till 16 idag men fick hoppa in till 18. Var mycket folk i stan och tiden bara rann iväg.
En riktig toffelkväll just nu. Ligger i soffan och kvällen har spenderats med hämtmat, film, colalight och mina älsklingar Ben&Jerry. Den glassen är beroendeframkallande! Vissa snåljåpar klagar att glassen är för dyr men när du väl börjat äta Cookie Dough är den värd varenda krona! Malin har dessutom kanske fixat så jag kan få köpa 1 för 50:- och 3 för 100:-. I och för sig var vi båda lite smått berusade när vi flörtade med killen i videobutiken. Men rabatt är alltid välkommet!

Imorgon delas gänget upp. Killarna drar på safari med stormkök och vindskydd med övernattning på en öde ö. Vi brudar stannar på fastlandet med färgglada paraplydrinkar. Är inte ett dugg avis på våra killar, men som Micke så härligt uttryckte det: "Kroppsvärme löser allt". Good luck fellas!

Dagens ros går till bästa sysslingen Kalle som bytte ledig dag med mig på Sevvan. Han är en riktig klippa den där Kalle. Spana in hans blogg svartpeppar.blogg.se Lite dålig uppdatering på sista tiden men hans blogg är bland de bästa jag läst. För alla er som älskar inredning och design - LÄS!

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0