Min startelva

Om jag någon gång skulle få förfrågan om att bli förbundskapten för ett fotbollslag skulle jag givetvis tacka ja. Tänk vilken utmaning! Om det sedan skulle röra sig om ett internationellt lag och inte flicklag i division 4 skulle ju världen plötsligt bli lite ljusare. Mitt lag skulle kanske inte vara den mest tekniska startelevan under nästa stora mästerskap, men absolut den snyggaste. Jag presenterar stolt: Team Sabina 

 Min Prins har självklart en given plats i laget

 Fredrik Ljungberg


 David Beckham

 NunoGomez

 Thierry Henry

 Johan Elmander

 Christian Ronaldo

 Francesco Totti

 Zlatan Ibrahimovic - minus för näsan....
 Fabio Cannavro - största låren i fotbollshistorien

 Louis Figo - gammal i gänget men ändå....

Kommentarer
Postat av: Little sis!

hahaha! vilken 11 du!

2008-06-20 @ 09:42:28
URL: http://nathalieenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0