Då var man bloggnörd då!

Äntligen har jag skaffat en blogg! Har pratat om det i ett par år, det har aldrig blivit av, men nu är jag äntligen igång!
Jag kommer inte ladda bloggen med flashiga dagens outfit, nyttiga mellanmål eller smaskigt skvaller. Det du läser här är mina egna tankar och funderingar. Mest skaffade jag bloggen nu, för att alla ska kunna följa med mig till USA till sommaren. En klassisk resdagbok kändes lite trist, men det här kommer bli kul. 

Ska äntligen ge mig av på en långresa. Har velat göra en länge nu, men efter omständigheterna i mitt liv har det aldrig varit möjligt att förverkliga den drömmen. Ska göra en roadtrip med min kära sambo. Avresa 18/7, hemresa 6/9. Alltså 7 veckor med inget planerat. Ska bli lovely att leva livet!

Vad ska ni göra för kul i sommar?

Ha en trevlig lördagskväll. Blir lugnt för min del. Har varit mycket jobb ett par dagar nu. Känns som om jag behöver vila ut. Men allt går super på nya jobbet. Hur kul som helst!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0