Dags för dans

Ska bege mig till dansskolan för premiören av SM-träningen. Ska bli jättekul! Känns ju lite konstigt om kvällarna när de flesta kurser är slut. Är inte van att vara ledig. Ikväll kör vi på med förberedlserna inför SM, inte många dagar kvar nu, så det är bäst att ge allt! Igår hade vi sista coachade träningen, och OM jag blev populär när jag bjöd alla duktiga elever på fruktsallad och vaniljvisp. Har aldrig sett de så glada (förutom när de står högst upp på pallen förstås). Det fanns inte en enda fruktbit kvar i skålarna och jag som hade lovat Pernilla en smakbit. Men mina tjejer jobbade som vanligt på bra. Är så stolt över att få träna de, något som jag hoppas att de vet!

Nehepp bort mot studion. Snart kommer alla danssugna brons/silver tjejer och då är det bra om jag är på plats!

So long


Kommentarer
Postat av: tilda.f

du är väärldens bästa danslärare!<3

ska börja i en grupp som du är lärare i nästa termi:D

(går på dans på söndagar)



2010-10-19 @ 19:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0