Spännande kväll

Har precis kommit hem från Sevvan. Helt sjukt dåligt med folk idag igen, konstigt att fem timmar kan gå så långsamt. Ibland är det drygt att jobba. Är så trött idag, hann inte äta frukost imorse så nu är energin i botten. Vad göra? Cola såklart. Så nu väntar jag på att få en sockerkick så att jag pallar kvällen. Ska strax iväg på en alldeles underbar överraskning. Hoppas att allt går vägen. Kommer bli helt galet kul. Kan inte skriva något här. Man vet ju aldrig vem som läser... Kan bara avslöja att min kusin Henke ovetandes är iblandad. Återkommer senare ikväll, eller rättare sagt inatt.

Hoppas att ni alla får en trevlig kväll. So long
image11

Visst är han söt min kusin? Tradition i familjen Enlund att alltid bära full julslips på julafton! Du vet inte vad som väntar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0