Ett dygn med dans

Vaknade precis. Igår stod det danstävling på schemat. Gick igår upp vid 02.45 och kom i säng imorse vid 04.00. Jag är trött men eftersom dygnet helt ägnades åt dans gör det ingenting. Igår var det värt hur mycket som helst. Jag är verkligen stolt över alla mina danselever, oavsett deras placeringar. Alla var så duktiga och vi hade verkligen hur kul som helst. Det är i sådana stunder som alla skador och bekymmer spelar mindre roll, igår kämpade alla och för många gav det fina resultat. Så tack till alla föräldrar och dansare för att ni gör mitt jobb till världens bästa!

  

Kommentarer
Postat av: Kalle

Syss, kanske jag skulle börja dansa som din elev. Frågan är bara - hade di varit lika stolt över mig oavsett placering? Haha ;)



Sv till: "dinsyssfarsa":

jag vill se en uffeblogg!

och ta med lite thailandssand hem till sverige, leveransadress sparregatan 7! :D

vinterbada? jag som knappt badar på sommaren!

2008-11-16 @ 17:31:50
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, jag kan betala för Kalles danslektioner! Skulle lätt vara värt det för att få se honom göra lite schyssta moves. :)

2008-11-16 @ 20:20:14
URL: http://lillafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0