Idoltjafs

Fredag igen, hjälp vad veckorna går fort! Fredag innebär i många svenska hem Idol. Jag fattar inte - har vi verkligen inte tröttnat på Idol än? Ska inte påstå att jag aldrig tittat, men tröttnade liksom efter ett tag. Nu verkar det som att det mest intressanta folk pratar om är Lars version av en gammal schlagerdänga från 70-talet. Viktiga saker det där... Nä jag skippar att kolla ikväll. Lite mest bara för att jag ska.

Imorgon däremot är det premiär av säsong fyra av The Hills. Där snackar vi kvalitetsprogram. Känn ironin. Serien är inspelad på många av platserna som jag själv besökte i somras, vilket ger lite extra feelgoodkänslor.

Nu snart dags för lunch med Anette, sen dans, sen inte Idol.

Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0