Inte nu väl?

När jag vaknade imorse hade det till min stora fasa snöat. Snö? Nu? Jag har inte varit utanför dörren än men jag hoppas innerligt att jag såg fel, att det vita som ligger kvar på marken bara är lite frost. Får dra på mig mössan och forska lite i saken. Snön är inget för mig. Tycker inte om kyla. Lunch med Linda om en stund. Hon är underbar min lilla vän. Nu planerar vi en tjejresa. I love you!
Jobbar sent ikväll, då mina lektioner var inställda igår. Men alla vill väl dansa en fredagskväll vid halv tio?! Mixen är i allafall klar, så discogruppen var beredda med ideér.

 Vi rockade igår så tack chefen för en kul kväll!

Kommentarer
Postat av: linda

love u too gullet. längtar efter att resa iväg med dig, kan inte bli annat än underbart. tack för att du finns i mitt liv!!!!!!!!!!!!!!puss

2008-11-21 @ 19:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0