Lena+Orup+Sabina

Igår drog tjejerna från jobbet till Växjö för att spana in Orup och Lena Ph:s show. Sara och Emelie tycker att Orup är bland det snyggaste som finns. Själv har jag alltid bara tyckt att han sett gammal ut. Men igår. Ojoj. På långt håll ser han faktiskt ganska fin ut. Smal som en sticka, men charmig till tusen. Men va fasen han är ju lika gammal som min pappa. Haha. Showen var grym och det hela slutade med att vi alla tre stod på stolarna och bara skrek och dansade. Vi blev uppraggade av ena ordningsvakten som erbjöd oss vip till alla växjökonserter. Tack men nej tack.

Kvällens snackis var helt klart Lena Ph:s boopisar. Jesus, de måste vara nygjorda. Enorma för hennes späda kropp. Men gubbarna verkade uppskatta det.

Natten avslutades med övernattning hos Sara med skvaller, tjejsnack och så ännu lite mera skvaller.

 


Kommentarer
Postat av: Magda

Hej vännen!

Kan bara instämma! Showen var grym! Vi var där i fredags...När syns vi...

2008-11-23 @ 21:04:49
Postat av: Sofie

Tack för kommentaren! Du får gärna låna några av mina schyssta dansmoves till dina danslektioner! :) Hoppas allt är bra med dig! Kramar!

2008-11-23 @ 22:22:52
URL: http://lillafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Anette

Hej, hann inte med att kommentera din blogg om tanterna i affären. Den var söt tycker jag :). Jag bara undrar hur gamla var "tanterna" ? Lite över 50 ???? Finns det inga gubbar ? Va´tror du Uffe ?Tycker om idén att du ska blogga som någon tyckte till om!Skulle vara rolig tycker jag oxå! Vill inte alls säga att du är en gammal gubbe, för det är du ju inte ! Kram Anette

2008-11-24 @ 18:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0