Dags för roadtrip

Om dryga timmen hämtar Camilla upp mig för dagens roadtrip mot Lidköping. Jag ska döma och Camilla ska tävla. Blir nog en hel del dansprat i bilen. Ska bli kul att döma en stor discotävling, sist jag dömde var det en regionstävling vilket innebär att i stort sett alla mina elever tävlar. Det är aldrig roligt att döma sina egna, vilket jag slipper imorgon.

Hade tänkt ta sovmorgon idag men vad gör man inte för kärleken? Gick upp tidigt så vi kunde äta frukost på stan ihop. Lite vardagslyx vilket jag älskar. Eftersom vi inte har så mycket tid tillsammans om dagar och kvällar gäller det att ta till vara på varje liten extra minut.

Nu måste jag börja packa och som vanligt har jag ingen aning om vad jag ska ta med mig.

Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0