Sjukstuga på S:ta Gertruds gata

Ett inlägg eftersom jag tycker synd om mig själv. Jag är aldrig sjuk. Verkligen aldrig. Men alltid när loven börjar närma sig, höstlov, påsklov, sportlov, då blir jag sjuk. Förkyld, ont i halsen, hosta och huvudvärk. Det började i söndags, blev bättre i måndags och sen igår var det brutalt. Nu ligger jag i soffan med värmekudde och te. Vill inte vara sjuk, speciellt inte när jag jag längtar till Malmö och Köpenhamn nästa vecka. Äter allt med c-vitamin just nu, missbrukar satumas. Ska försöka kurera mig men det är inte lätt när man jobbar om kvällarna. Vill bara sova, helst skulle jag vilja ha någon här hemma nu som bakar bullar till mig. Eller ger mig glass med chokladsås en gång i timman. Har hört att glass är bra mot halsen... Jag får gå bort och handla lite, måste ju undersöka om det verkligen hjälper....

Kommentarer
Postat av: Kalle

ska du till köpenhamn din jävel! lyx!

vatten, grönt te med honung, godis och sova botar allt.

den kuren är mycket bättre än doktorns.

krya på dig syss!

2008-10-22 @ 12:36:45
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Krya på dig lilla syssling!

2008-10-22 @ 13:03:28
Postat av: Ellen

Hej vännen! Ville bara säga krya på dej! Inte kul att vara sjuk=( vad gör du på lördag? Är på väg hem i helgen...:) HAde varit så kul att träffa dej, Många kramar

2008-10-22 @ 16:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0