1 week to go

Om en vecka sitter vi på planet hem. Just nu vill jag verkligen inte hem. Det jag längtar mest efter är familj och vänner. Blir helt tokig utan er. Förstår ju att jag inte kan leva detta livet för evigt, men ett par veckor till skulle inte skada.
Leva fritt. Göra det som faller oss in. Inga måsten, inga krav. Bara vi och vi funkar så bra!
Visste inte vad jag skulle tycka om detta reselivet, hur allt skulle funka, om allt skulle funka. Men jag älskar det! Visst, det har varit ett par jobbiga stunder men det vägs upp av allt det otroliga vi sett och varit med om. Vi ska verkligen försöka njuta sista veckan, men den kommer gå så fort, så fort. Kan man pausa tiden?

Men, måndagen den 8/9 klockan 18.10 rullar vi in på perrongen i Kalmar City. Då blir det kramkalas för hela slanten!
(Detta får jag inte skriva för Carl eftersom han tycker detta låter sjukt töntigt). Men detta är min blogg. Jag skriver det ändå!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Förmodligen,troligtvis så kommer nog jag säkert att stå ock vänta på er !!!!Papi

2008-09-01 @ 11:36:03
Postat av: [email protected]

Carl får tycka att det är B men vi kommer att vara där. Sabina: du vet Anders o tåg. Vi kollar så allt är OK innan vi åker ner och kramar er. "Long time no see" mÅnga kramar blir det och flaggor och allt annat . Carl får förbereda sej!!!!! kOM HEM SNART SÅ VI KAN ÄTA LUNCH IHOP.Anders jobbar i stan så han kan bjuda dej många gånger :) Kramen frn Anders o Anette eftersom Henke o Magda o Engla är borta då så kommer vi för alla

2008-09-01 @ 18:54:14
Postat av: Kalle

Måste säga att du bloggat grymt bra Sab (Och Carl, det va spännande om det borttappade passet).



Och jag glömde visst svara innna: Klart vi tar och dricker te när du kommer hem. Mitt bland alla höstlöv som inte riktigt kommit än, tror jag, men dom hänger i luften...!

2008-09-01 @ 22:16:40
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh, vad kul det ska bli att träffa er igen. Och, OJ, vad mycket träningsvärk du kommer att ha efter första veckan=)haha. min är över nu, men det var jobbigt efter första helgen med dem 9 lektionerna. puss puss puss på er

2008-09-02 @ 00:29:28
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tack för den gulliga kommentaren och jag lovar jag ska aldrig sluta:) Nu får jag tydligen tävla här i Stockholm i alla fall verkar det som, efter mycket krångel. Kommer dock sakna dina lektioner på torsdagarna! Fast kommer säkert och hälsar på om jag har ledigt någon gång.



Njut nu av de sista dagarna i USA, låter som en helt underbar resa! Betydligt bättre än gråa höstsverige och ganska mycket roligare än den blytunga kemibok jag har framför mig. Många kramar Lovisa

2008-09-02 @ 18:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0