God morgon lördag!

Vi ställde klockan på halv tio idag så att vi skulle hinna gå bort till Rockefellar Center för att kolla på tennisen som börjar vid elva. När klockan ringde stängde Carl av den. Han vände sig sedan mot mig och sa:
- Nu finns det inga batterier kvar i telefonen. Så att du vet det.
Med detta menar han att jag nu ska vara vaken och väcka honom om en stund. Haha! Jag ska vara den mänskliga znoosen, den som med jämna mellanrum säger till att du ska gå upp. Givetvis kunde inte jag somna om. Så jag gick ut på stan och köpte frukost medans Carl fortsatte sova. Med andra ord blev han väckt med frukost på sängen idag. Jag är ju bara för bra!

Idag är första dagen som det inte är soligt och varmt i NY. Kanske första höstdagen? Jag agerade väckarklocka åt Carl och vädret agerar väckarklocka åt mig. En varning om att sommaren nu är slut och att hösten är på ingång. En väckarklocka som ringer om att resan är slut. I morgon åker vi hem.

Kommentarer
Postat av: Anette o Anders sista inlägg?

Hej, kanske sista inlägget innan ni åker hem ? fattar inte detta med tiden riktigt

Henke o &o har varit här idag. Ikväll 20.30 åker de till mallorca. hade jättegärna åkt med men nu har de ju resesällskap så det räcker. Engla är skitrolig nu, vänta bara till ni kommer hem. Hon pratar som en papegoja hela tiden och är hur "skön"som helst. Vi måste ta en helg snart allihop och äta och bara "träffas" och umgås allihopa.

Jag har dålig koll på sex and the city så jag fattar inte vad du pratar om. Förstår dock om tennisen att det är tråkigt att missa. Är oxå lite förvånad att du ( Sabina) handlar så mycket. Men glad att du gör det!



Massor av kramar fr Anders och Anette, vi ses snart

2008-09-06 @ 19:03:50
Postat av: Anette och pappa

Hej skönt att ni snart kommer hem har saknat er båda två. Nu får ni komma hem och äta pappas köttfärslimpa och Anettes goda fisk. Ska bli så roligt att träffa er. Kramar från oss båda.

2008-09-06 @ 19:21:54
Postat av: Anette och Anders

Nu försvann mitt inlägg igen ! förstår inte vad jag gör för fel. Sitter här och skriver ett bra "svar" och när jag ska kolla finns det inte! eller så finns det faktiskt jag har skrivit 2 gånger !! fattar ingenting. så teknisk är jag.Så , alla ni som läser och ser 2 svar från mej så ber jag om ursäkt.

Tur ni kommer snart för Engla är hur rolig som helst nu. Kanske kan vi träffas här hemma o äta svensk mat och umgås lite så ni får lite skoj. De åker ju till Mallorca ikväll, hade gärna åkt med men de har ju annat ressällskap så vi stannar hemma. Vi nöjer oss med att vinka från balkongen! skojar bara ? Va skoj att du unnar dej att att handla "lite" Sabina. Ska bli jätteskoj att kolla på allt när ni ommer hem. LYCKLIG RESA HEM, kramar från Anders och Anette



2008-09-06 @ 19:26:56
Postat av: Anders och Anette

Hej, skriver nu för 3:e gången. har lite svårt för det tekniska med att svara. Antingen finns mitt inlägg med 2 ggr eller inte alls! nu skriver jag för 3:e gången så nu vore det väl f... om det inte kommer med!Sabina/ Carl kom hem så vi kan prata som vanliga människor!!!!!!

Idag var Henke och co här . De åker ju till Mallorca ikväll. Engla är hur "rolig/tokig" som helst nu så vi måste träffas o äta svensk mat och umgås lite med Bina och Cal. Vi kommer att stå på på balkongen och vinka på dem. Vi skojade idag att vi skulle stå på landnigsbanan och "låtsas" vara fåglar. Tidigare i veckan stod det i tidningen om kreta-flyget blev försenat för det var var fåglar på landningsbanan !!



Nu ses vi snart , ser fram emot att höra om er underbara resa och se kort, ( det kommer väl att ta en helg eller nåt) VÄLKOMNA HEM kramar fr Anders och Anette

2008-09-06 @ 19:43:33
Postat av: Anette o anders

Nu skriver jag bara en gång till/Sorry Sabina/Carl så B att inte veta hur man skriver svar!!! men nu kommer ni snart hem, då kan jag prata med er istället för att skriva, så slipper alla andra läsa samma sak 2 ggr. Sorry ´folks Vilken resa ni gjort!antingen syns det eller inte , jag bryr mej inte längre (pust)

2008-09-06 @ 21:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0