I love you Chris!

Jag har en husgud. Något som för mig är heligt. Något som får mig på bra humör, som tröstar mig när jag är ledsen, någon som förstår mig. Jag pratar om Chris Martin. I smyg är han min älskare. En dum tonårsförälskelse? Nej. Det har varit Chris och jag länge nu. Tilllsammans är vi ett lag. Tillsammans är vi oslagbara. Hans röst är så unik att jag nästan blir illamående. Han klär sig på ett sätt som får mig att vilja styla om varenda Kalmarkille. Med sin vackra fru och sina söta barn bildar han dessutom den perfekta familjen. När Chris går omkring med barnvag på gatorna i New York borde alla svenska pappor se och lära.

Idag på jobbet kom den där härliga känslan tillbaka. När jag hör låten ryser det i hela kroppen. Jag mår så bra. Jag kör i Miami. Vi är på väg ner till Key West. Öarna runt omkring mig ser ut som bilder från vykort. Jag vill slänga min varma kropp ner i det turkosa vattnet. Men jag fortsätter köra. Den milslånga bron binder samman öarna och det enda jag ser är vatten. Jag byter kanal och det är då den kommer. Jag har hört den många gånger förut. Älskat den från första sekund. Men det är nu när friheten är som störst som musiken når mig bäst. Jag höjer volymen och skriker med i låten. Detta är äckligt bra:

"I used to roll the dice
Feel the fear in my enemy's eyes"
...........................................................
"Once you know there was never, never an honest word
That was when I ruled the world"

 +  =

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej, Sabina

Jobbar på Barren ikväll. Lugnt! Passar på att öppna länken för att se din "älskare". Fint att lyssna till fin låt, fin röst och se dig framför mig i full fart genom Florida.

Snygg video dessutom.

Kramar från

Katarina

2008-09-23 @ 19:10:46
Postat av: Anette

Hej Sabina, hälsa Carl att jag tycker att han passar dej mycket bättre. Carl är ju jättesnygg jämfört med den där den du "är kär i". Katarina hur kan du uppmana Sabina att tycka så :) Skojar bara !!! fattar du väl !



Ha de´så bra så hörs vi snart ! tänkte vi kunde ses snart "allihop" och äta nåt gott. Kanske ett litet julbord. Anders o. jag åt det i söndags och det var riktigt gott !!



Ps ikväll kommer vi nog att boka en resa på 14 dagar till Mexico!!!! fattar du va härligt! vi kanske inte lever om 1 år så vi åker nu, medans vi lever! Kramar från Anette och Anders

2008-09-23 @ 19:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0