I´m singing in the rain, just singing in the rain...

You can stay under my Umbrella

Hej från ett regnigt New York. Vi har precis kommit hem från en sväng på stan. Vi gick ett par gator men gav snabbt upp eftersom regnet vräker ner. Skrev ju i morse att det inte var lika soligt längre men aldrig kunde jag gissa att vädret skulle bli såhär trist. Tydligen är det en ny orkan på gång och det varnas för översvämningar. Precis som i Florida lämnar vi nu staden i rätt tid. I ren panik köpte vi varsitt paraply men vad hjälpte väl det när himlen valde att öppna sig över New Yorks gator? Hörrni, varför är alla orkaner/stormar döpta efter människonamn? Per, Gudrun hemma i Sverige och här är det nu Hanna som spökar. Någon som har en bra förklaring?

Hann i alla fall med att köpa två par nya dansskor. Har letat i varje Nikebutik efter mina favoriter men de tillverkas inte längre. Svårt att hitta skor till discon, till streeten är det ju inga som helst problem. Ny danstermin betyder nya skor, så är det bara. I ren förtvivlan (efter ha letat igenom hela USA känns det som) vänder jag mig till Puma. Och där hittar jag till min förvåning som sagt två par. Ett utav de kan vara de perfekta discoskorna. Kärlek vid första ögonkastet!

Tror vi ska på bio ikväll. Man orkar inte göra så mycket annat när vädret är som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0