I love myself

" Jag är så sjukt bra på jobbet. Jag skulle lätt kunna anställa mig själv".
Citat sagt av mig själv för en stund sen.

Idag har jag varit effektiv på båda jobben. Tiden flög iväg på förmiddagen, jag sålde som en gud och packade upp kläderna snabbare än blixten. Jag vet. Låter kanske aningen ego, men idag måste jag skryta om mig själv. Jag får energi så fort jag kommer till jobbet och städar glatt i butiken. Städar, jag?! Haha. Låter knasigt men det är sant. I love my job!

Dagens danslektioner gick också hur bra som helst. Duktiga och bra elever gör att tisdagarna rullar på i ett rasande tempo. Ingen som fuskar under armhävningarna eller klagar när vi stretchar. Bara massa roliga tjejer (och en kille) som kämpar på. Tisdagar är bra dagar det!

Ett hett tips om ni blir akut sugna på godis och råkar befinna er i stan: Vi har lite partaj i butiken denna veckan så vi bjuder på godis. Tre fulla skålar står till ert förfogande! Farligt för mig och Sara. Ett par bitar har vi ju redan hunnit äta. Så jag ber er; kom in och ät med oss innan vi förvndlas till två fruktkolor!

Kommentarer
Postat av: Göran Håkansson

Jag funderar på att börja danskurs. Undervisar du i foxtrot? Kan även tänka mig lite breakdance på äldre dar.

2008-09-24 @ 16:43:55
Postat av: Knoten

Och jag funderar på tysk polkadans. Kan du lära mig det? Såg ett program på tv och blev verkligen imponerad.

2008-09-24 @ 16:45:14
Postat av: Pappa

...Snart dax för kroppkakor...

2008-09-24 @ 20:02:35
Postat av: Till Göran

Hej på dig gamle man! Nej, foxtrot har jag aldrig fått lära mig. Några tuffa breakdancemoves kan jag kanske, men inget jag gärna skryter eller delar med mig av : ) Kan titta ut till Sevvan någon dag så kan vi öva i matthögen. Det kan vara bra för dig att landa mjukt i början, man slår sig lätt i breakdance!! haha

2008-09-24 @ 23:20:49
Postat av: Till Knoten

Tysk polkadans? Har aldrig hört talas om. Kan undersöka om intresset är stort kanske vi startar en nybörjarkurs till våren. Håll utkik på bloggen så kommer det kanske en annons. Annars passar nog cha-cha-cha dig bra. Mycket höfter och sånt!

2008-09-24 @ 23:22:10
Postat av: Till pappsen

Mmmmmm..... GOTT! Inget slår dina kroppkakor. Ska svälta i en vecka så jag kan äta många! Men först bowling, blir ju en riktig familjekamp! PUSS

2008-09-24 @ 23:23:22
Postat av: Sofia

ME, Me, me, me, me, me, me....

2008-09-25 @ 00:46:52
URL: http://egocentriskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0