Mycket pill för lite mat

Förra helgen stod det kräftskiva på schemat. Linda och Stoffe slog på stort och samlade ihop hela gänget för mat och dryck. Jag har aldrig riktigt tyckt om kräftor. Jag kan äta färdigskalade på burk (även fast jag vet att de inte smakar som färska oskalade). Jag har inget tålamod att sitta och gräva, pilla och suga för att få mat. På tok för mycket jobb för lite mat. Fick i alla fall i mig en, som Stoffe så snällt skalade/rensade/vad säger man? åt mig. Med månar i taket och hattar på huvudet hade vi en rolig kväll. Inser hur mycket jag saknat alla under resan!

Mest populär blev i alla fall Daniel som tagit med sig sitt Nintendo Wii. Vi blev alla som barn  på nytt och ville aldrig sluta spela. Backhoppning, yoga, balansövningar och danstävling. Habegäret blev stort från min sida, kanske är det ett tvspel man ska börja spara till? Ruskigt skoj var det i alla fall.

Lånar några av Daniels bilder, vilket jag hoppas går bra : )

Skrattanfall  Nöjd med hatten på!    IMG_9705.JPG

IMG_9690.JPG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0