Vad hände?!

Vad hände med min blogg? Vad hände med alla mina roliga tankar och braiga inlägg? Det stavar J-O-B-B. Har sista dagarna jobbat tolvtimmars pass. Jag är helt slut. Har inte haft tid för min kära lilla blogg. Men ändring ska det bli. Mår bra när jag får skriva av mig. Få ut allt som snurrar i mitt huvud. Ska i alla fall bjuda på lite bilder från helgens kräftskiva.

Saknar en massa människor just nu. Är många jag skulle behöva träffa och prata med. När ska detta hinnas med? 
Ni vet vilka ni är och jag tänker på er! 

Kommentarer
Postat av: daniel

bilderna som togs med min kamera i lördags: diary/gallery2/main.php/v/2008/2008-09-13-Crayfish-party/" rel="nofollow">http://septum.org/picturediary/gallery2/main.php/v/2008/2008-09-13-Crayfish-party/

2008-09-16 @ 00:20:36
URL: http://dreamfall.blogspot.com
Postat av: Sofia

Gulledig!!! Vi fixar det här tillsammans=) Ses imorgon

2008-09-16 @ 23:35:30
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: Anette och Anders

Hej SabinaochCarl!



Ta det lugnt och varva ner nu.Man ska inte stressa upp sej sej för saker som inte är livsnödvändiga. Klart vi vill läsa din blogg men.... du måste hinna med att må bra också. Hösten och vintern är lång. Ni hinner med att träffa alla, tro mej.Hoppas och tror att du vill träffas oss men det är inget ni ska stressa med. Kommer tid kommer ..... nåt ( ett ordspråk jag trodde jag kunde :)



Sabina : Anders kollade sin kalender ikväll. Mormor Birgit skulle fylla 79 år år imorgon torsdag 20 sept. Vi ska tända ett ljus och tänka på henne. Hon sitter på sitt moln och tycker att du "bloggar" såååå bra, det vet vi, eller hur !!!!



Kramar Anders och Anette

2008-09-17 @ 18:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0