All we need is love (äh glöm det, vi behöver tid pengar och mat också)

Om jag hade kunnat stoppa tiden hade jag gjort det i helgen. Fredag, lördag och söndag var så perfekta att jag nästan skäms. Vilken underbar känsla det är när allt verkligen är bra. Det har varit en helg då jag gjort tusen saker utan att jag känt att det blivit för mycket. Jag har hunnit träffa bästa vännerna, jobbat lagom mycket, städat, tvättat, lagat mat och insett hur mycket jag älskar min sambo. Plus att jag även hann med ett besök på Harrys. Jo det är sant, JAG var ute i lördags! Kors i taket. Känslan av att krypa ner bland nytvättade lakan i söndags var härlig. Nästan lika härligt som den där kebaben i lördags natt.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Låter som en toppen helg vännen! Hoppas allt är bra med dej=)

2009-04-28 @ 16:10:45
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/
Postat av: Pappa

Mumma,gott att få komma ut nån gång.Rena lakan att få krypa ner i=livskvalitet....

Papi

2009-04-28 @ 21:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0