Ikväll blir jag bjuden på bio som jag redan betalat för

Massa tuffa stunts. Massor av olika bilmodeller. Explosioner, eld, och häftig rockmusik. Jag ska på bio. Ingen härlig romantisk komedi utan killfilm (jaja, vi tar ett moraliskt inlägg om könsroller senare). Fast and furious. Jag ska köpa en stor cola och massa godis och vila ögonen på de manliga huvudrollsinnehavarna.

Just det, Carl bjuder mig på bion med biocheckar som han fick av mig i påskpresent. Såklart jag hänger med!

För dig skulle jag göra vad som helst. Och att följa med på en film är väl ganska milt om man jämför vad du får stå ut med. Tack för att jag får vara din och att du inte tröttnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0