S som i small och superspydigsatkärring

Kom in en kund på jobbet idag som skulle köpa leggings till sin dotter. Hon hade lite svårt att bestämma storlek så jag erbjöd min hjälp i form av mänsklig provdocka.
- Jag har själv medium i just den modellen. Är din dotter mindre eller större än mig?
Hon öppnar då munnen och uttalar med en gnällig ochdryg översittardialekt;  
- Neeeeej huuuuu neeeeeeej, hon är betydligt mindre än dig. Hon är så smal och fin så
- Okidoki. Ett par small skulle nog passa bra då.

Jag hade velat säga
- Okidoki. Ett par small skulle nog passa bra då BIATCH!
Men jag insåg snabbt att det inte vore gynnsamt att kalla någon bitch på arbetstid.

Som straff fick hon det fulaste paket jag någonsin gjort. Snören som inte matchade och extra mycket tejp. Överallt.   

Kommentarer
Postat av: Pappa

Murrigt,stå på dej Bina.Bitchkärringar finns det många av i denna staden.......kram

2009-08-20 @ 21:12:40
Postat av: Sis

Hahaha, jag hade blivit rasande! Och vet du vad? Din lillasyster flyttar kanske till Norge på fredag. (om en vecka)

Kommer hem från Norrbotten på söndag! Och imorgon ska vi till Haparanda och sen åker vi över till Finland en sväng. Om det blir flytt har jag varit i Norge, Finland och Sverige på mindre än en vecka! Har du det? hihihi.

Älskar dig!

Puss Lillsis!

2009-08-21 @ 14:45:21
URL: http://kintzo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0