Saturday night feeling

Snacka om att jobba lyxtid idag. 11-14. Efter lillasysters avsked somande jag om och kunde sova med gott samvete ända fram till 10. Bra drag med folk i stan och det tack vare de två L:en. Lördag och Löning. Hand i hand går de och gör jobbet lättare för oss som jobbar i butik.

Carl mötte upp mig efter jobbet och vi tog med oss Isabella 5 och Sofia 12 på en fika. Paj på Kullen. Kan aldrig gå fel. Kan ju inte låta bli att tänka när vi själva har barn och sitter och fikar som en liten familj. Mysigt ska det bli. Även om det lär dröja lååååång tid.

Nu ska vi börja röja här hemma. Imorgon väntar STÄD OCH PLOCKDAG. Kan vara skönt att börja redan nu. Shit att städa är det tråkigaste jag vet. Men nu måste vi ta tag i det. Numera får man simma genom hallen för att överhuvudtaget kunna ta sig in till oss. I know. Jag är en slarver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0