Aaa, hej, jag är från värmland har du möjligtvis kort kjol på dig?

Fick nyss ett galet roligt fyllesamtal från EM-familjen. Kallesyss, svampen (även kallad Jonte-på-lagret) samt de två bockarna bruse. De är helt galna. Och fantastiskt roliga. Med en ljudvolym över dess like försökte jag gissa mig till vad de ville. Kom fram att det nog inte var något särskilt. Kanske saknar de mig lika mycket som jag saknar de? Glad blev  jag i alla fall! Hjälp vad illa de ska må imorgon men det är det värt för just nu är de i total lycka.


Kommentarer
Postat av: Kalle

Aningen suddigt men ändå skarpt. Fick kolla igenom alla sms idag å se vad jag skickat (samtalslistan vågar jag inte kolla). Första jag gjorde igår när jag kom hem var att räkna siffrorna på kvittona. Fy fan. Pengaångest. Fast jag var pigg när jag vaknade idag direkt! Vi hade trevligt! Och det är en merit att vi alla 4 var fullast på Sandra iaf. Syss, börja aldrig festa kl 14:30....(speciellt inte med svampen, han är som badkar). Nu ska jag strypa mitt bankkonto nån månad!



Vi hade säkert roligast av alla igår, det du haha!

Kramparad!

2009-01-11 @ 14:12:22
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Kalle

Just det ja, sen ringde vi massa folk å sjöng in på deras mobilsvar. Haha, Per Gadd, butikschefen i Växjö har nog flera minuters skönsång haha! Tror vi körde igenom hela svensktoppen!

2009-01-11 @ 14:14:51
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hahahaha... jag tror jag trillar av stolen! :)

2009-01-11 @ 15:07:09
Postat av: Anette och Anders

Hej Sabina + Carl, först tack för en trevlig jul, jätteskoj :) sen vill jag bara kommentera inlägget : om vi vore ett par... från 8/1.

I morgon 12/1 åker vi till Sthlm för att tidig morgon 13/1 åka till MEXICO ( för 3:e gången)vårt favoritillhåll på semestern. Det är såååååååååååå underbart. Kommer att kolla din blogg även "over there" och kanske skicka lite roliga inlägg på vad som händer + vilket fint väder vi har. Kramar till er båda , vi hörs på din blogg. Hälsningar Anette och Anders

2009-01-11 @ 17:22:46
Postat av: Anonym

Hej Sabina + Carl, först tack för en trevlig jul, jätteskoj :) sen vill jag bara kommentera inlägget : om vi vore ett par... från 8/1.

I morgon 12/1 åker vi till Sthlm för att tidig morgon 13/1 åka till MEXICO ( för 3:e gången)vårt favoritillhåll på semestern. Det är såååååååååååå underbart. Kommer att kolla din blogg även "over there" och kanske skicka lite roliga inlägg på vad som händer + vilket fint väder vi har. Kramar till er båda , vi hörs på din blogg. Hälsningar Anette och Anders

2009-01-11 @ 17:24:52
Postat av: En av bockarna Bruse..

OjOj, vilket förtal.. Påstå att det skulle vara ett "fyllesamtal". Är helt övertygad om att så inte är fallet, när fyra välartade pojkar går på dansrestaurang för att få virvla runt på dansgolvet med den ena "MILFEN" efter den andra då kan man ej vara påverkad av alkoholhaltiga drycker..

Du måste oxå ha missat vad vi ville, eller?? Du har ju skrivit det i rubriken:)

Vi ses i damekiperingsbutiken..

2009-01-13 @ 12:58:00
Postat av: Syss

Snart en repris tycker jag, ska du med Syss?

2009-01-13 @ 13:13:00
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0