Häng med in i min dusch

Verkar ganska hett bland landets stora bloggare att visa innehållet i märkesväskan, badrumskåpet och sminkväskan. Jag vill ju inte vara sämre, så här kära läsare har ni mina duschfavoriter.

I duschen
 
Från vänster
Silverschampo Matrix
Balsam Redken Blonde Glam
Schampo Redken Blonde Glam
Duschkräm Biotherm Lait De Duche
Schampo Redken All Soft
Inpackning Redken All Soft
Har lite dålig koll på priserna då jag köpt en del i USA men Redkens schampo i normalstor förpackning ligger på runt 330:-, inpackningen 350:- samt den stora balsampumpen 600-900:-. Matrix silverschampo kostar 200 och den omtalade duschcremen likaså.

Efter duschen

Från vänster (otippat va?)
Bodylotion Biotherm Lait Corporel
Bodylotion Biotherm Eau D´Energie
Serum för håret S Factor Silky Smooth
Allt i alloprodukt Tigi Bed Head Small Talk
Biotherms lotion kostar 320:-/st. Just nu får man en stor flaska för samma pris som en liten och de är verkligen värda pengarna. Den orangea flaskan har lite skimmer i sig, vilket är fint nu på sommaren, båda doftar underbart och håller i en evighet! Hårprodukterna kostar runt 250:-/st. 

Kommentarer
Postat av: Affe

Så du har åxå blogg, så skoj :)

2009-07-10 @ 22:26:50
URL: http://alfredsson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0