All you need is love

Perfekt. Så skulle jag beskriva helgen. Som jag förövrigt spenderade i Falkenberg. Min vackra syssling och hennes stiliga Carl blev i lördags man och hustru. Bröllopet var så fantastiskt, finns det något mer romantiskt än en hel dag ägnad åt kärlek? Även om jag grät mig igenom större delen av vigseln var hela jag fylld av kärlek och lycka. Det pirrade i magen när jag tittade på min egna Carl, och givetvis undrade jag både en och två gånger om det i framtiden är vi som kommer stå där, längst fram vid altaret.

Mannen i mitt liv

Bröllopsfesten var en succé. Med många roliga tal, lekar och spex ville jag aldrig att kvällen skulle ta slut. Att maten dessutom var otroligt god gjorde inte saken sämre. Vi åt, skålade, skålade igen och skrattade om vartannat. En oförglömlig kväll, som jag alltid kommer minnas. Så grattis älskade Sofie och Carl Anderbjuv. Vackrare brud och brudgum får man leta efter.


Bröllopsvals innan dansgolvet stormades


Kommentarer
Postat av: Elin

Klänningen blev jättefin hjärtat! / Elin Leg Sjuksköterska ;)

2009-06-08 @ 16:08:52
URL: http://elintorsten.blogg.se/
Postat av: Ellen

Å va fina ni är...!!:) klänningen är jättefin vännen:) När åker ni till grekland? Många Kramar

2009-06-09 @ 10:07:45
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0