Dior, fetaost och rabarberpaj

Idag är alltså den stora dagen. My birthday. Alltid lika kul att fylla år, men den där pirriga känslan som jag hade tills jag var tolv har försvunnit lite. Nyss hemkommen från stan där jag äntligen bokade en resa. Efter mycket velande blev det tillslut Grekland - igen. Fastlandet med siktet inställt på segling och utforska nya öar. Längtar redan och tror resan kommer bli helt fantastisk!

Lunchade med Linda och av denna vackra flicka fick jag det som jag så länge klämt, doftat och ångrat mig över. Stod och valde mellan två parfymer för ett tag sedan. Köpte en och ville ha den andra också. Men ekonomin satte stopp. Men så idag fick jag den andra. Miss Dior Cherie. Tack fina bästa vän för paketet. Den doftar helt undrbart och spanar man in reklamen nedan får man en härlig känsla i hela kroppen.



Skulle också vilja flyga iväg med färgglada ballonger!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja men precis, en termin i torsdagsgruppen så blir det perfekt. Han har ju t.o.m. förstått att det ska vara magkort:)



Grattis på födelsedagen föresten. Hoppas du haft en toppendag!

2009-06-02 @ 22:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0