Helgen

Killen min drog till Båstad för att titta på tennis och hänga med bratsen. Ojoj vilket jetsetliv han lever! Detta innebär att jag i en hel vecka ska sova själv, äta själv och klara mig själv. Ibland gillar jag att vara själv, att bara göra det jag vill, utan att ha någon annan att ta hänsyn till. Men inte bara bli lämnad såhär. Låter jag deppig? Inte alls...

Igår körde vi drinkväll som avslutades på Krögers. Träffade gamla bekanta och pratade lite med Kallesyssling som var förtegen som vanligt. Herregud, sluta med att bara le, ge mig lite detaljer stiliga du!

Har faktiskt inte sovit själv inatt trots allt. Fina Linda checkade in på Hotell Sabina igår och checkade ut efter frukost/lunch/middag idag. Vi har haft en typiskt tjejdag med film, djupa samtal och massa godsaker. 

Älskade pappa känner mig rätt bra. När jag ringde tidigare ikväll undrade han om jag var hungrig. Eftersom jag inte ätit sedan den sena frukosten blev jag givetvis glad när pappa sa att han stod vid grillen. Och så var det bara att rulla ut mot Nybrovägen för att umgås med familjen samt bli bjuden på hemlagat. Papi, i love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0