Ett bra slut

Efter en lång dag på jobbet (märkligt att folk väljer stranden före shopping i hettan) bjöd min fina kille ut mig på en bit mat. Vi gick till Lilla Puben där ni hittar Kalmars bästa burgers. Har ni inte ätit en - skyll er själva!
 
Efter fantastisk mat, god dryck och trevlig personal mötte vi upp övriga gänget för bio. Terminator. Jag säger inget mera. Säkert bra för den som gillar robotar och mycket eld. Själv ställde jag upp eftersom Carl hemskt gärna ville se den. Han försökte även överatala mig att se Transformers men där sa jag stopp. ÄN ska inte robotfilmerna segra över romantisk komedi.

Kvällens citat

- Hur lång är filmen?
- Typ 2 timmar och 43 minuter
- Aha okej, 2 timmar och 42 minuter för lång alltså

Linda, ibland är du bara helt oemotståndlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0