Egentligen gillar jag inte sådana här listor men va fasen jag är inte svår så

Lovar du att vara ärlig? Givetvis

Du heter: Linda Sabina Enlund

Smeknamn:  Bina, Sabbe, Enis

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Fields of gold

Beroende av: Familj, vänner, dans och smågodis

Vad säger du för att imponera på någon? Förmodligen att jag kan gå ner i spagat och gör ett tapppert försök att visa

Hur imponerar man på dig?: Genom att göra något väldigt otippat och olikt dig som person. Överraska mig!

Brukar du skratta för dig själv?: Varhe dag

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Längtar redan:) Känns som en evighet sen vi sågs. Puss puss" från Linda

Äger du några converse: Ett par jeansfärgade som jag köpte i ettan på gymnasiet

Sprit, cider, vin eller öl: Beror på årstid. Rosé eller cider på sommaren. Vitt eller rött vin övriga året

Vad har du för mobil operatör: Three is the magic number, yes it is, it´s the magic number...

Hur svarar du i mobilen: Hej det är Sabina eller Aaa Hallå?

Vem ringde du senast?: Linda

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att vi kör Let´s Dance-final samt pizza at my place tomorrow 

Antal timmar sömn inatt: För några tyvärr

Sov du ensam: Sover alltid med Carl

När mår du bra: När jag får träffa familj och vänner  

Hur känner du dig nu: Trött och hungrig

Vad saknar du: Mammas röst

Favorit dryck på morgonen: Juice i alla dess smaker

När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika men oftast runt elva

Är du blyg?: Aldrig inför nya människor, kan däremot bli blyg bland personer jag redan känner. Gillar att kolla läget innan munnen drar igång

Sysslar du med någon idrott: Dans
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Såklart jag gör!

Har du spytt offentligt: Nej fy fasen vad äckligt

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Köpa massa snygga killkläder eller begära högre lön på jobbet

Vad gör du i morgon: Shoppar loss till superhjältefesten på lördag, jobbar

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Mat och kläder räknas väl inte som slöseri.....?

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Britney, vem skulle inte vilja ha hennes liv liksom? :)

Vad längtar du till?: Resan till Kroatioen i sommar samt skidresan i påsk

Vad använder du för shampoo?: Redken Blonde Glam

Hur gammal är du: 23

Du samlar på: Tidningar

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Linda, tack för att du alltid finns!

Gillar du golf: Nej för tusan. Minigolf en gång varje sommar sedan får de vara nog

Vilken tid gick du upp idag: Åtta

Har du strumpor på dig nu: Ja, från Flash såklart

När grät du senast: Igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, ge bidrag till cancerfonden

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Det är ju själva mixen som är rolig!

Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn: Har svårt att tänka mig ett liv utan barn

Solar du ofta: Mer förr när jag tävlingsdansade, nu kanske en gång varannan månad

Är du bra på att laga mat: Har mina paradrätter tyvärr inte mer än så

Är du flygrädd: Bara vid start och landning

Hur vig är du: Ganska för att vara dansare

Är du musikalisk?: Kan ju hålla takten men inte spela något instrument - än i alla fall!

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola tyvärr eller Ramlösa Mango

Vilken är din favoritglass: Mjukglass i strut eller daimglass

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Tycker du om sushi: Rå fisk? Nej tack

Vad äter du helst när du ser på film: Godis

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: Grågröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Tyvärr allt för många gånger
Biter du på naglarna: Har försökt sluta i tio år så jaaaa

Röker du: Har aldrig provat

Senaste låt du hörde: Samson med Regina Spektor


Kommentarer
Postat av: Winberg

hej snygging!

ja visst e jag en sucker det e vi alla :D



med mig e det jätte bra tackar, hur e det själv du fagra dam?

tänkte titta ner till eran stad snart..

kram

2009-03-27 @ 10:25:20
URL: http://ihuvudetpawinberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0