Hur mycket kött kan man egentligen äta? Knäpp upp en knapp i byxorna så får du i lite till, eller gör som jag och kör på tights!

Hemma från en vansinnigt trevlig kväll med två av världens bästa vänner. Trerättersmiddag stod på schemat och efter vi knäppt upp byxorna för att kunna få i oss ännu en liten bit kött begav vi oss till en närliggande pub. Testade den nya Xider smaken spring. Ett tips: gör inte det! Påminde mer om billig parfym än mogna persikor. Nu väntar sängen. Är lite sliten sedan gårdagen. Men det var det värt. För ack så skoj vi hade!

Kommentarer
Postat av: linda

oj vad snabb du var, tänkte gå in och se om det hänt nått nytt på min favoritblogg och då fanns det redan info om kvällens bravader :) tack för en toppenkväll...som alltid mer er. längtar till vår resa plutten!!!! puss

2009-03-08 @ 00:36:01
Postat av: Pappa

Kl 15.00 serveras det rykande,nykokta kroppkakor ute i Smedby hos Papi.Sista storkoket innan jag åker till Thailand i 4 veckor,sen blir det Thaimat...å goda chang beer......

2009-03-08 @ 12:26:46
Postat av: Soffan

När kör vi igen? Jag är stolt över att jag inte tappade bort någon den här gången iaf. Puss

2009-03-09 @ 01:46:27
URL: http://vibbkalmar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0