Ingen skönhetssömn för mig inte

Klockan ringer om ett par timmar. Vid tjugo över två rättare sagt. Svintidigt om jag får säga mitt. Men är det danstävling så är det. Till Eskilstuna bär det av denna gång. Ska bli grymt kul, alla dansare har verkligen varit på topp i veckan. Nu gäller det bara att presetera under press också. Är borta hela dagen och kommer hem sent lördag natt. Tack till Ann-Sofie som hjälper till med hundarna under dagen. Du är en ängel!

Kom precis hem från den dagliga kvällsrundan med hundarna. Ska packa klart det sista inför morgondagen och sedan väntar sängen. Vet att jag inte kommer kunna sova. Bara ligga och räkna ner tiden. Om tre timmar ska jag upp, om två timmar ska jag upp. NU ska jag upp. Suck.

Hoppas ni får en bra helg. Och lillasyster jag älskar dig med.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vi e gänget ifrån Kalmar, vi e gänget med humör...HEJA HEJA HEJA!!!

Hahahahaha...minnen!

Lycka till :)

2009-03-14 @ 14:20:04
URL: http://elintorsten.blogg.se/
Postat av: Winberg

shulullulu!

hur e det me finaste sabina?

tävlade du oxå?



nu har jag fått presentkort på en ny tattoo

av brorsan så jag måste komma ner och supa er under bordet såklart!



xoxo

2009-03-15 @ 10:11:49
URL: http://ihuvudetpawinberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0