Manaxo.se

Det är något speciellt med en välklädd kille. Det får inte se för stylat ut, allt ska och kan inte matcha. En blandning mellan uppklätt och ledigt. Kombinationen skjorta och väst till ett par jeans är bland det snyggaste jag vet på killar. Och detaljen som gör det där lilla extra? Slipsen givetvis!  Skippa de riktigt breda och gubbiga och satsa på en smal slips. Knyt den lite lösare för en mer avslappnad stil. Våga köra på färg, varför inte satsa på en vit, röd eller randig slips? På www.manaxo.se finns massor av modeller. Mina favorit? Georg. Smal, enkel och stilren. Kan användas till allt! Så kom igen nu killar, våga bära slips.
 


Låt mannen himself inspirera med skjorta, väst och lös slips.

Kommentarer
Postat av: Karina

Hej kära Sabina!

Det är inte ofta jag hinner läsa din blogg, men när jag väl gör det förundras jag över hur du har tid att skriva så bra! Det är en härlig läsning - och kul!

Och det du skriver om Manaxo - skitbra!



Kram på dig

2009-03-06 @ 07:23:36
Postat av: Pappa

du e bara för goo,doti

2009-03-06 @ 10:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0