Ni andra kanske drar på after-ski. Själv är jag lite tuffare och går på before-ski

Om ett par veckor gör jag debut i backarna. Jag har aldrig stått på ett par skidor (bortsett från när jag åkte hemma i trädgården som barn) så frågan är om jag kommer hem hel eller med halva kroppen bruten. Jag hoppas på det första men gissar på det sista.

Igår körde vi skidfest med gänget som ska med och det blev hur lyckat som helst. Nu känner jag mig mer pepp än någonsin för att åka, ska verkligen bli kul! Det bästa är att det är en sådan härlig blandning av människor. Många av oss har bara träffats ett par gånger men ändå fungerar vi ihop. Igår snackades det mycket om vilket underställ som var bäst, om vi ska börja festa redan på väg upp till Sälen samt hurvida vi ska lägga upp ett bastuschema eller ej. Lovely!
   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ver verkligen hur kul som helst i lördags.. Vi kommer att bli grymma i backen, I know :D Vi får höras i veckan och boka du vet vad, haha.. kram

2009-03-23 @ 19:10:56
Postat av: Jenny

Det var jag som skrev det tidigare inlägget men namnet kom visst inte med :D /Jenny

2009-03-24 @ 15:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0