Tolftemarstjugohundranio

Ännu en dag över. Och imorgon är det fredag - igen. Veckorna rusar fram i ett rasande tempo. Steg upp tidigt för att kunna skjutsa pappa och Anette till flyget. Vinkade av de på flygplatsen innan deras underbara resa till Thailand startade. Var nära att det kom en liten tår på vägen hem i bilen. Jag är för mesig när det gäller min familj. Vill inte vara ifrån de allt för länge. Passade på att luncha med Linda idag. Välbehövligt. En vän som Linda borde alla ha. Du gör mig hel.

Pernilla min vapendragare fyller 30 år idag. Grattis önskar jag dig. Nu har jag fixat en dräkt till din fest också, så nu kör vi!

Nu ska jag starx dra mig till sängs. Ensam. Har flyttat hem i ett par veckor, är hundvakt, så nu sitter jag här ensam i huset. Huset som jag växte upp i och som jag aldrig trodde jag skulle flytta ifrån. Någon gång måste jag bli vuxen...

 
Ensam? Aldrig med finaste hundarna


Kommentarer
Postat av: Little sis!

Fina bilder, du får gärna skriva ut att det är jag som har tagit dom! Saknar dig!

2009-03-13 @ 11:55:25
URL: http://kintzo.se
Postat av: Anette

Hej Sabina & Carl. Vill att ni kommer på middag på söndag , Anders fyller år. Har försökt nå er på tfn men inget svar ser ni detta innan mobilsvaret : hör av er Kramar från Anders & Anette

2009-03-13 @ 18:47:50
Postat av: anette & anders

Hey little sis, long time no see// anders & anette

du tar säkert fina bilder kanske en på oss? :)

2009-03-13 @ 18:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0