Varför tar jag alltid två gånger?

Hemma från möte samt lunch med pappa. Blev Zorbas och buffé. Den är farligt god. Och lite sånt, och en sån och lite mer av tzatzikin. Mumma! Jag är egentligen mätt efter första rundan men alltid tar jag en gång till. Efter första rundan mår jag alltid bra, god och glad men efter andra, då börjar det bli kämpigt. Till sist går det inte att äta en enda bit fetaost till. Spelar ingen roll hur god den är. Det finns inte plats. Efter maten gick pappa och jag en runda på stan. Vi klagade mest över hur mätta vi var så ingen tokshopping idag. 


När jag kom hem såg jag till min förskräckelse att Carl köpt Ben&Jerrys. Och den var slut. Aldrig någonsin skulle jag blivit glad över att se ett tomt paket men ni kan gissa hur jag skulle mått om jag tryckt i mig glass också. Så tack älskling för att du åt upp all glass. Njut så länge det varar för jag kommer aldrig tacka dig igen! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0