Är det en maskrosbyxa?



Jag har fortfarande dansförbud på grund av mitt knä. Kryckorna står i hallen, jag försöker använda de så gott det går men envis som jag är ska jag klara mig utan. Är tillbaka på dansskolan, där jag får bra hjälp av Camilla och idag även Tina. Jag sitter (eller okej, står och halvdansar) och pratar medans mina assistenter dansar. Vilken lyx!

Idag på sista lektionen började det flyga omkring vita små tussar i danslokalen. Jag trodde de kom från mina gråa byxor eftersom de lätt fäller när de är nytvättade. Det visade sig sen att luddet inte kom från mig. Utanför dansskolan var det fullt av vita små fluffiga högar. Nu är frågan, var kommer de ifrån? Har någon blåst tusentals maskroser, har ett stackars djur blivit av med all päls eller fäller alla mjukisbyxor enorma mängder ludd? Där gar vi dagens fråga. Nu ska jag äta chips för jag blir inte klokare av att grubbla över luddet. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen! Jag har nog missat vad som hänt med ditt knä!? Mystigt ludd du hittade i dag haha

Många Kramar

2009-05-20 @ 21:57:33
Postat av: Lovisa

Det är mystiskt det där och det var lika mycket ludd när jag kom hem till mig. En exploderad dunfabrik kanske? :)

2009-05-21 @ 13:28:45
Postat av: Pappa

Hmm...maskrosorna släpper frö nu....

2009-05-21 @ 18:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0