Längtan efter sista skoltiden.

Hej fina du!
Idag har jag jobbat lyxtiden 11-14. Så himla skönt då man både kan sova ut och hinna med lite på stan efter jobbet. Mötte upp syrran för lite sista-minuten-fix inför hennes bal imorgon. Önskar att även jag fick gå på balen igen. Vilken kväll, vad kul vi hade! Hann med en sväng ut till pappa och Anette. Det bjöds på mat (vilket jag aldrig lyckas tacka nej till) och så provade jag klänningen Anette syr till mig. Vackra Sofie och Carl gifter sig i juni och då gäller det att vara fin. 

Kvällen spenderas med bästa vännerna likt en pripps-blå-reklam.  


Studentbal 2005. Älskar verkligen den här bilden.


Hjälp vad små vi ser ut.   

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhhh, jag är så glad att du kommer på bröllopet! :)

2009-05-23 @ 20:49:35
URL: http://lillafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Kalle

ja du är så liiiiiten sabina! ;)

2009-05-27 @ 21:55:16
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0