Are you lonesome tonight?

Jag kommer få sova ensam i fyra hela nätter. Och jag hatar det. Jag gillar inte alls att ligga här helt själv, ingen att prata med om dagens bravader, ingen att vakna upp bredvid och i smyg begrunda hur vacker du är när du sover. Jag hör inte när du vänder dig om och ditt duntäcke prasslar sådär mysigt. Jag hör inte tv:n från andra rummet som jag alltid bruka hojta till om. Det är knäpptyst och jag gillar det inte alls. Det bästa med att sova ensam är ju att jag saknar dig så mycket mer. Även fast du missbedömde dig i dag på morgonen så saknar jag dig. Din hejdåpuss blev ett hejdåbett och jag blev tokig. Jag skällde lite på dig. Inte för att jag blev arg, det var bara på tok för tidig morgon och jag gillar helt enkelt inte att bli väckt genom att bli biten på kinden. Förlåt för det.

Nu har jag tagit på mig din t-shirt. Den gula som jag tror du har haft sedan mellanstadiet. Den är du på något sätt och du sover oftast i den. Tyvärr är den nytvättad så den luktar inte sådär gott som du brukar men det får duga i mitt försök att inte känna mig ensam.


Kommentarer
Postat av: Soffisysslingen

fint skrivet. man kan nästan känna hur du känner när man läser. och då är det definitivt fint skrivet. så det så. kramen!

2009-05-21 @ 23:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0