Alltså HATA är ett starkt ord

Men fan vad jag hatar personen som förmodligen har gjort punktering på min cykel under natten. De flesta cyklar låg i en hög på marken förutom min, den stod så fint upp. Härligt tänkte jag innan jag satte mig på den. Jag kom inte en centimeter, däcken var plattare än ett A4. Thanks!

Ringde nyss till Carl som försökte övertala mig att det kanske var jag som hade slarvat med att pumpa däcken och att det helt enkelt nu inte finns någon luft. Nonsens sa jag! Här är det frågan om sabotage!

Överreagera? Jag? Jag fattar inte vad du menar... 


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du vara snäll o gå in o kolla på mina texter/dikter som jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni, killen med hjärtat

2009-10-15 @ 14:36:52
URL: http://beloni.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0